14231817_1051388391624676_8352355746741054827_o.jpg

Velkommen til karrieredagen

10. oktober 2018!


Generelt

Karrieredagen er et tilbud til hele studentmassen ved NMBU. Dette er årets største arena for å knytte bedre kontakt med ivrige studenter ved universitetet. Her har dere mulighet for å vise frem din bedriften til studenter som snart er ferdig med studiet og søker fast ansettelse, eller til de som søker en sommerjobb, internship eller trainee-stilling. Karrieredagen er en mulighet til å møte fremtidige søkere ansikt til ansikt.

For studentene er Karrieredagen et flott arrangement å møte arbeidslivet på, samt skaffe seg et godt nettverk blant bedrifter ved samtaler på stand. Bedriftene kan gi studentene ved NMBU førstehåndsinformasjon fra arbeidslivet, og kan på denne måten inspirere og gi kunnskap og motivasjon for kommende studieår og jobbsøking.

Standområdet er åpent for studenter mellom kl. 12:15-15.30. Det vil være undervisningsfri for studentene deler av arrangementets varighet. Karrieredagen er forbeholdt masterstudenter fra kl. 12:15-13:00, før alle studentene ved universitetet inviteres til deltakelse fra kl. 13:00-15:30. Det inviteres til opprigging av stand fra kl. 10:00. Mer informasjon om sending og henting av standmateriell vil bli sendt ut senere. Lunsj vil serveres før arrangementet starter.

Vi gjentar suksessen fra tidligere og inviterer til en eksklusiv bankett fra kl. 18:00. Her vil bedrifter med medium og stor pakke ha billetter til seg selv, og et gitt antall studenter de inviterer. Relasjoner knyttes best ansikt til ansikt, og denne hyggelige kvelden med mat, mingling og underholdning er en ypperlig mulighet for å prate med fremtidige ivrige søkere og vise frem sin bedrift og sine ansatte.

Påmeldingsfrist vil være 19. september for å få deres bedrift representert i bedriftsguiden, som gis ut til alle studenter ved NMBU i forkant av arrangementet. Ved påmelding etter dette vil man kun få plass i den digitale bedriftsguiden. Endelig påmeldingsfrist er satt til 1. oktober.

Fullstendig oversikt over pakkene vi tilbyr, finnes lenger ned på siden. Dersom noe er uklart, eller dere har øvrige spørsmål til oss, er det bare å ta kontakt! Spørsmål om Karrieredagen sendes til arrangement@nunmbu.no, eller finn kontaktpersonen dere søker ved å trykke her. 

Vi ser frem mot å høre fra dere, og håper vi ses til høstens store arrangement!


Hvordan komme seg til oss?

Det er enkelt å komme seg til universitetet, uansett om dere ankommer med bil eller kollektivtransport. Karrieredagen forgår i Aud.Max på Studentsamfunnet i Ås.

  • Adressen vår er: Samfunnet i Ås, Olav L. Moens plass 1. (se nummer 49 på figuren nedenfor)
  • Tog: Ås stasjon, omtrent 10 minutters gange.
  • Se ruter.no for mer informasjon om tog og bussforbindelser.

Pakkepriser ved Karrieredagen 2018 ved NMBU

 

Liten pakke

  • Stand-område på ca. 2 x 3 meter (2 stoler, 2 bord, 2 strømuttak, 1 skål)
  • Oppfølging av Karrieredagsverter under arrangementet, samt hjelp til opprigging av stand
  • Lunsj til deltakerne (baguetter, frukt, kaffe/te, mineralvann)
  • Strøm og internett

Markedsføring:

  • Halv side i bedriftsguiden (Gjelder påmelding innen 19. september)
  • Markedsføring gjennom nettsiden og facebook siden vår i forkant av arrangementet

*Pakkepris: kr 17 000 ekskl. mva.


 Medium pakke

  • Stand-område på 2 x 3 meter (2 stoler, 2 bord, 2 strømuttak, 1 skål)
  • Oppfølging av Karrieredagsverter under arrangementet, samt hjelp til opprigging av stand
  • Lunsj til deltakerne (baguetter, frukt, kaffe/te, mineralvann)
  • Strøm og internett

Markedsføring:

  • Halv side i bedriftsguiden (Gjelder påmelding innen 19. september)
  • Markedsføring gjennom nettside og facebook i forkant av arrangementet 

Kveldsbankett:

  • 5 billetter til kveldsarrangement. Valgfri sammensetting av ansatte og studenter.
  • Bankettmiddag
  • Kveldsunderholdning
  • Teambuilding

*Pakkepris: kr 25 000 ekskl. mva.


 Stor pakke

  • Stand-område på 3 x 4 meter (2 stoler, 2 bord, 2 strømuttak, 1 skål)
  • Oppfølging av Karrieredagsverter under arrangementet
  • Lunsj til deltakerne (baguetter, frukt, kaffe/te, mineralvann)
  • Strøm og internett

Markedsføring:

  • Halv side annonse i studentavisen Tuntreet i forkant av arrangementet
  • Hel side i bedriftsguiden (gjelder påmelding innen 19. september)
  • Markedsføring gjennom nettside og facebook i forkant av arrangementet

Kveldsbankett:

  • **10 billetter til kveldsarrangementet. Valgfri sammensetting av ansatte og studenter.
  • Bankettmiddag
  • Kveldsunderholdning
  • Teambuilding

*Pakkepris: kr 40 000 ekskl. mva.


*Dersom bedriften har en samarbeidsavtale med en linjeforening her på NMBU, kan andre priser være gjeldene.

** Mulighet for å kjøpe flere bankettbilletter til studenter for 800kr per billett. Merk påmeldingen med antall ekstrabilletter i kommentarfeltet under generelt.